Uz deo tehničkih podataka, Suzuki je objavio i prve fotografije nove, treće generacije Swifta koja, barem s vizuelnog aspekta, vrlo malo odstupa od aktuelnog modela. Novi Swift u prodaju kreće na jesen, a u Suzukiju tvrde kako je, u odnosu na prethodnika, značajno unapređen. Korišćenjem čelika više čvrstoće Japanci su uspeli da šasiju automobila učine krućom, ali lakšom, a automobilu je istovremeno povećan međuosovinski razmak i proširen trag između točkova za veću stabilnost i bolje vozne osobine. Novi Swift duži je od prethodnika za 90 mm, širi za 5 mm i viši za 10 mm (d/š/v u milimetrima - 3.850/1.695/1.510). U Suzukiju tvrde kako je enterijer takođe dinamičnije dizajniran i izgrađen od kvalitetnijih materijala. Benzinska jedinica od 1,3 litra zamenjena je novim 1,2-litarskim benzincem. Novi motor razvija 94 Ks pri 6.000 o/min, te 118 Nm pri 4.800 o/min, a u kombinovanom ciklusu troši 4,9 litara goriva na sto kilometara.
Uz deo tehničkih podataka, Suzuki je objavio i prve fotografije nove, treće generacije Swifta koja, barem s vizuelnog aspekta, vrlo malo odstupa od aktuelnog modela.
Novi Swift u prodaju kreće na jesen, a u Suzukiju tvrde kako je, u odnosu na prethodnika, značajno unapređen.
Korišćenjem čelika više čvrstoće Japanci su uspeli da šasiju automobila učine krućom, ali lakšom, a automobilu je istovremeno povećan međuosovinski razmak i proširen trag između točkova za veću stabilnost i bolje vozne osobine.
Novi Swift duži je od prethodnika za 90 mm, širi za 5 mm i viši za 10 mm (d/š/v u milimetrima - 3.850/1.695/1.510).
U Suzukiju tvrde kako je enterijer takođe dinamičnije dizajniran i izgrađen od kvalitetnijih materijala.
Benzinska jedinica od 1,3 litra zamenjena je novim 1,2-litarskim benzincem. Novi motor razvija 94 Ks pri 6.000 o/min, te 118 Nm pri 4.800 o/min, a u kombinovanom ciklusu troši 4,9 litara goriva na sto kilometara.
Početkom 2011. godine Suzuki planira da tržištu ponudi i 1,3-litarski dizel motor, o kojem je za sada poznato tek da pod haubom novog Swifta troši 4,2 litra goriva na sto kilometara.